Apa blogot hajt

Ha már a dédiéknek is van internete, és a Föld másik oldalán is laknak rokonok, használjunk ki minden lehetőséget a gyerekkel való dicsekvésre!

Címkék

A kis Maugli

2007.11.27. 10:01 - hajpi

Címkék: fotó betegség anya ruha zsófi fürdés

Ez az eset még 20-án történt, de eddig eléggé el voltam havazva, nem tudtam leírni. Történt, hogy szegény anyu már délután nem érezte jól magát, mint utólag kiderült, összeszedtem valami hasmenéses-hányásos vírust, és ennek első felével voltam elfoglalva. Este hazaért apu, aminek én nagyon örültem, mert végre pihenhettem. Nagyon aranyosak voltak, engem hagytak heverni a hálóban, míg ők a gyerekszobában rajcsúroztak. Apu annyira penge volt, hogy az esti fürdést is egyedül akarta megoldani. A belső kisördög valamiért újítást javasolt, ezért nem azt a rendet követte, hogy kimennek ketten a fürdőbe, megcsinálják a fürdővizet, majd bejönnek, levetkőzteti manócskát, és úgy mennek fürdeni, hanem először Zsófi lecsupaszítása következett. Hogy a kis drága ne kólicáljon összevissza, berakta a kiságyába egy szál bőrében és kiment megeresztei a fürdővizet. Mire visszatért a szobába, addigra Murphy már lecsapott!!!! Hát mikor pisil be a kislány, ha nem ilyenkor??? :) Mondanom sem kell, a lepedőnek annyi, még szerencse, hogy alatt van egy frottíros-gumis lepcsi is, így a matrac védve, no de ágyat kell húzni. Mukit megtörölgette és utána alkotta kislányunknak a képen látható bájos kis ágyékkötőt. "Ezt nekem is látnom kell, még ha belehalok is!" - kiáltással ott teremtem és lencsevégre kaptam.

Update: Nem a fürdővizet mentem ki megeresztei. Az akkor már megvolt, hanem a pelenkás kukában akartam kicserélni a zacseszt. Így aztán közelről nézem - jobbat nem tehetvén -, ahogy csurog, aminek csurogni kell. (Apa)

A bejegyzés trackback címe:

https://second.blog.hu/api/trackback/id/tr74243380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása